Шукати в цьому блозі

неділя, 15 жовтня 2023 р.

Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я

Щороку 10 жовтня ми відзначаємо Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я. Це невід'ємний компонент здоров'я та благополуччя, який є основою нашої індивідуальної та колективної здатності ухвалювати рішення, будувати стосунки та формувати світ, у якому ми живемо, також є важливою складовою психофізичного розвитку здобувачів освіти, що поєднує здоровий дух, гарне фізичне самопочуття та психіку людини із соціальним складником.
Психологічна служба ознайомила здобувачів освіти з поняттям «психічне здоров’я», узагальнили як підтримувати ціннісне ставлення до свого здоров’я, мотивацію до збереження психічного здоров'я як необхідної складової життєдіяльності успішної людини.







Немає коментарів:

Дописати коментар