Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 16 листопада 2018 р.

Консиліум «Адаптація учнів 5 класів до навчання в основній школі»

       13 листопада 2018 року був проведений психолого-педагогічний консиліум по 5-х класах. Метою консиліуму було об'єднання зусиль усіх суб'єктів навчально-виховного процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку дітей і підлітків школи, щоб намітити цілісну програму індивідуального супроводу та надати рекомендації щодо роботи  з кожною дитиною та класом у цілому.
      Практичний психолог Долінко О.В. озвучила результати досліджень адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі. В ході діагностичної роботи було визначено рівень соціально-ситуативної тривожності учнів, шкільної тривожності та рівень пізнавальної активності учнів, самооцінки, соціально-психологічної адаптації, мотиви навчальної діяльності.
     Соціальний педагог Ящук С.В.  ознайомила вчителів із результатами проведених  соціометричних  досліджень  учнів 5-х класів.   Класним керівникам були наданні рекомендації по згуртування учнівського колективу.
       Для розв’язання проблем наступності в навчально-виховному процесі, особливо в період адаптації молодших школярів до нових умов навчання у 5-му класі, адміністрації, учителям, батькам необхідно:

-     ураховувати індивідуальні та психологічні особливості 10-11-річних школярів;

-      постійно спиратись на попередні знання, уміння та навички і на основі зазначеного забезпечувати їх удосконалення, осмислення вже на новому, вищому рівні;

-  здійснювати обов’язкову підготовку школярів до засвоєння нових навчальних компетентностей;

-    забезпечити систему взаємозв’язків у змісті, формах і методах педагогічного процесу, оптимальне співвідношення та зв’язок між окремими етапами навчального процесу;

-   створювати освітньо-дидактичні ситуації, в яких дитина почувала б себе невимушено, комфортно, не боялась розкривати світ власних емоцій;

-      забезпечити систему оптимальних вимог до знань і поведінки учнів, їхніх моральних якостей, форм і методів роботи з ними на всіх етапах навчання;

-    упроваджувати засоби стимулювання та заохочення дітей до пізнавальної діяльності;

-         розвивати рефлексивні вміння дивитись на себе з «боку»;

-         формувати навички самоконтролю й самооцінки:

-         аналізувати причини неуспішного адаптаційного періоду;

-         запроваджувати способи, спрямовані на подолання труднощів у навчанні учнів 5-х класів.

        Отже, успішній адаптації учнів 5-х класів до навчання в основній школі сприятимуть цілеспрямована координація дій учителів, їхній професіоналізм і досвідченість.









Немає коментарів:

Дописати коментар